Pages

torsdag 2 mars 2006

Klar

Idag blev pusslet äntligen klart. Igår var vi inte mindre än fyra kämpande pusslare och jag och E höll på tills min rygg sa ifrån inatt. Arbetet återupptogs när vi vaknade och nu är det som sagt äntligen klart.

Om man bortser från den försvunna biten.

Varför är det alltid så? Har nästan aldrig lagt ett pussel där alla bitar har varit med. Har letat hela dagen (fattades först två men den ena hittade jag) men har gett upp nu. Känns lite som att jag har blivit snuvad på lyckoruset men, men.

I morgon ska jag riva.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag som vänta mig bildbevis

myrkyr sa...

Ledsen att göra dig besviken. Så går det när man smiter innan det blir klart... Kamerabatterierna var slut så jag har inte orkat fota det ännu men lovar göra det innan jag river.

Anonym sa...

Bild måste tas! Jag som var med från början vet vilket himskans pussel det är och kräver bildbevis (med tidsbekräftelse, ex dagens tidning)innan jag kan tro på att det är färdiglagt!

/ Hon som pusslade ramen och scenen

myrkyr sa...

Att klaga lönar sig nästan alltid. Bildbevis finns nu på http://myrkyr.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTI5ODIzMzImdD0xMTQxMjU0MDAxJmN1cnJpbWc9MA==

Hoppas direktlänken funkar. Annars får ni bemöda er med att klicka på bilderdagsboklänken på min bloggsida å sen den 2e mars.

Nöjda?

Anonym sa...

Som jag sa tidigare, den saknade pusselbiten ligger på golvet;-)

Mvh

The Catcher In The Rye

myrkyr sa...

Jo men som jag sa så fattades först två och den ena låg på golvet och det var nog den du kände till. Den andra finns nog i en annan stad är jag rädd eller fanns den inte ens med när jag köpte pusslet. :-(

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase