Pages

onsdag 1 mars 2006

Välbefinnande på burk


Jag är evinnerligt trött på vintern nu och det känns nästan som våren aldrig kommer att komma. Medan jag halkar omkring och svär känns det tryggt att det finns hopp inom räckhåll. Red bull delades ut gratis på skolan och när jag läste baksidetexten kände jag hur världen blev lite lättare att leva i.

Förbättrar välbefinnandet

Visste inte att jag kunde dricka mig till välbefinnande. Nu vet jag bättre och plötsligt känns allt lite hoppfullare. Lyckan finns uppenbarligen inom räckhåll.

Drycken ryktas ju dessutom ge mig vingar vilket borde minska risken för ishalkningar och djuptramp i snödrivor. Kan det bli bättre?

5 kommentarer:

Anonym sa...

fick du den gratis, varför fick jag inte reda på d, jag ville juh oxå ha :(

myrkyr sa...

Var inte idag. Var sist när du inte var i skolan samtidigt som jag. Sorry bejb.

För övrigt köper jag aldrig Red bull. Det borde du veta - tror jag.

Anonym sa...

ja d va inte utan att jag blev lite förvånad, men som vi kommit fram t så upphör man juh aldrig att varken förvånas eller häpna.

Anonym sa...

Röd och med horn
Redbull är djävulen.

myrkyr sa...

Ojdå. Så pass. Ja djävulen är ju inte känd för att vara tillförlitlig så jag får väl ifrågasätta det där med välbefinnandet antar jag... Synd.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase