Pages

torsdag 4 maj 2006

Bekännelser

Idag var det fika i gula rummet på Tuvan, som har visat sig vara bekännelsernas rum. Vi bekänner inget om oss själva men vi hamnar desto lättare alltid i småhätska diskussioner där vi analyserar varandra, mer eller mindre burdust.

Allt tog nog sin början när jag kallade M för mjäkig för några veckor sen och i samma stund fick en smäll i bakhuvudet av E innan jag hann förklara mig.

Jag ska inte hänga ut någon i min blogg, sånt spar jag åt andra, men jag kan avslöja att vi kom in på en diskussion som oroväckande snabbt gick från att gilla sallad till att gilla analsex. Kontentan var nog att säger man att man gillar något måste man gilla allt i den kategorin eller om det var tvärtom. Nåväl.

Slyna har länge varit en kärvänlig benämning på varandra. Dagens nya tillskott är lilla horstycke. Det var nästan så vi slogs om titeln. Och ja, vi är lite sjuka men skakar ni på huvudet åt detta skulle ni bara ha hört the Slynas husmorstips för dagen. Skrattar ännu.

2 kommentarer:

eric sa...

Du har definitivt en smäll i bakhuvudet innestående på mig, så förvalta den väl, men jag var tvungen att försvara stackars mimmi. dels för att vi skrev paper ihop hösten 2003 och dels för att hon är lite... mjäkig ^_^

Anonym sa...

He he... Tja E, vad ska jag säga? Tack? Men what the hell!! *tackar och niger glatt men med en glimt i ögat som varnar för tigern som bor inom mig* ;)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase