Pages

onsdag 12 juli 2006

Fantomsmärtor

En gång i tiden hade jag galet långt hår. Eller ja, i rätt många perioder har jag faktiskt haft det. Hur som är det kortare nu, om än längre, än när det var som kortast och jag är rädd för att mitt hår har drabbats av fantomsmärtor.

När man råkar bli av med en fot eller så kan den ju fortsätta att klia. Nu har jag i flera dagar känt ett hårstrå klia mig på vänstra innerarmen, nästan nere vid armbågen.

Mitt hår är inte så långt och jag HAR inget löst hårstrå där och jag har ju bytt kläder flera gånger.

Men känslan består.

Kan bara tolka det som att håret vill växa igen, så här mot alla odds, i sommarvärmen.

1 kommentarer:

myrkyr sa...

M - Kan ju vara det jag oxå har, bara att det nu är så illa att det tom har spridit sig ut i de icke existerande hårtopparna...

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase