Pages

måndag 10 juli 2006

Oväntat besök

Idag fick jag storfrämmat på campingen. L kom förbi för att pussla och till viss del umgås med mig och mina släktingar (som anstormade när de hörde att den berömde L var i krokarna).

Eller var det mest slump.

Om någon betvivlade det innan, kan jag meddela att han är minst lika bra på att pussla som att skriva hits och äta korv och det säger ju faktiskt en hel del.

Antar att han kommer bli vansinnig på mig för det här, men måste ju delge er den smått ondskefulla blicken jag fick då han hittade ett hårstrå bland pusselbitarna. Det var i samma veva jag kände att det var läge att lämna honom ensam med pusslandet tills han blev klar.

Två pussel hann han med i rasande fart. Får nog bjuda upp honom till Växjö när det vankas tusenbitarsläggningar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har tänkt på L någon gång under de senaste dagarna, på hur länge sedan det är jag såg honom. Senast kanske till och med var när vi besökte dig i Karlshamn för jättelänge sedan. Jag minns inte.

Jag vill också komma och pussla hos dig! Gärna när en del redan är gjort, jag är nog inte lika effektiv som L...

Anonym sa...

Jag tror inte att han kommer att bli så mycket vansinnig som SKOGSTOKIG vilket säkert är glädjande för honom.

Kfh
The Catcher In The Rye

myrkyr sa...

R - Pussla vore roligt :-) Vi får höras till hösten när du kommer hem.

A - Inget går upp emot lite skogstokeri. Får bli fler bilder mao ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase