Pages

måndag 28 augusti 2006

Låtom oss dansa!

Igår och idag har jag och Eric gått igenom några av alla mina VHS-band som ligger och dammar. Det är mest spännande med de där som alls inte är märkta med något utan bjuder på intressanta överraskningar, eller ja, överraskningar i alla fall.

Vi har sett The Gift, Traffic och Får jag lov? Den sista var mest rafflande – en japansk version av Dirty Dancing med inslag av Let´s dance, typ. Jag suckade mest och pikade repliker, gester och handling men Eric verkade gilla den, mer än jag i alla fall. Fast det berodde nog mest på det faktum att den var japansk. Kände dock mig inte tillräckligt energirik för att kunna falla för rytmerna. Bara att resa mig upp från soffan har gett mig mer eller mindre yrsel.

Imorgon är sista dagen på diet. Dessutom planerar Eric att lämna mig efter frukost så de sista stapplande stegen får jag ta själv. Nu är bara frågan vad jag vågar äta på onsdag och hur länge mitt nya sunda jag kommer att hålla…

1 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! :)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase