Pages

tisdag 29 augusti 2006

Inget nät men visst hopp

Jag är helt utan kontakt med omvärden. Mer eller mindre, hur som, eftersom mitt nät ligger nere och har gjort nästan hela dagen. Känner mig helt handlingsförlamad - eller gjorde till att börja med. Efter det tog jag mig samman och tvättade ett fönster. Fyra av fem avklarade.

Eric lämnade mig efter frukosten och idag har jag fått tugga grönsaker själv. Övergav majsen och återgick till blandade i skål vilket knappast var ett uppköp. Mantrar dock "det är sista dagen, härda ut" om och om igen vilket ger visst resultat.

Dags för hemfärd. Snälla L har kört mig till biblioteket. Dessutom snart dags för första avsnittet av Idol och min sista skål med grönsaker. Jäjä. Alles is gut.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase