Pages

onsdag 30 augusti 2006

Omstart - igen


Det är dags att sticka huvudet ur busken och ta tag i mig själv. Jo, jag har varit duktig som detoxat men det var bara början.

Nej, jag ska inte bli ett galet kontrollfreak. Det är galet långt tills jag börjar träna. Ha halvkoll på min kost får baske mig räcka. Däremot måste jag byta lite av all min hyffsat meningslösa datortid mot andra minst lika givande sysslor. Är jag snäll kanske jag får ärva en påse tyg eller två från L nu när hon flyttar (som om jag egentligen behövde mer – jag som redan har på tok för mycket) och min nya kamera har jag inte ens invigt. Och så var det alla böckerna också…

Tittar på en dokumentär nu om datorberoende på ettan. Hoppas det fungerar lite avskräckande. Fast Super size me gjorde mig ju hungrig och avundsjuk på USAs smarriga desserter, så vi får väl se.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase