Pages

fredag 29 september 2006

Annons

Nu har jag bestämt mig för att rensa lite i bokhyllorna. Det är liksom ett måste med tanke på att böckerna bara blir fler och fler och alla böcker redan ligger staplade så knappt hälften syns. Är dock galet svårt att skiljas från dem även om jag inte ens gillar de flesta av de jag försöker sälja. Och så är det en hel drös med kurslitteratur från mina hundratals år som studerande.

Nåväl. Om det mot förmodan finns någon som har plats över i sin bokhylla så kan ni ju alltid hojta och få en liten lista över halvkassa titlar som jag vill bli av med.

4 kommentarer:

eric sa...

Tjingar astons stenar!
åttaånitti bjudet!

Eller den där boken med fula ord. Kommer annars för evigt att kalla min penis för El Mourekhi!!

(den slappe)

myrkyr sa...

E - Ledsen vännen men ingen av dessa titlar är i utsorteringshögen. Du borde veta bättre än att tro att Astons ens går att sälja för pengar. Säljer jag den är jag verkligen i ekonomisk kris.

Och jag får nog behålla "Fula ordboken oxå så du har något att sysselsätta dig med när du är här nu när jag inte kan locka med KH2 längre. Och El Mourekhi är ju inte så illa - det låter betydligt ståtligare än det kanske är iaf. ;-)

Cel'Dara sa...

Skicka mig eine kleine list, bitte! :-)

myrkyr sa...

Åh jag blir så GLAD över att det inte är fler som frågar. Tolkar det som att ni alla redan har tillräckligt med böcker. Muj bjen! :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase