Pages

onsdag 6 september 2006

Evig skönhet

Jag har snubblat över en underbar sida som kan fascinera mig i evigheter just för att det aldrig tar slut och sånt gillar jag nu när alla måsten hänger tungt på mina axlar (Nämnde jag att skolan började idag? Voj, voj.).

Allt handlar om att resa in i bilder och drömma sig bort. Eller nja, man måste ju inte drömma sig bort, man kan ju bara häpnas en stund också. Hade jag kunnat ge en vettig förklaring vad det är hade jag gjort det, men nu kan jag inte. Lite osammanhängande är det typ som mosaikbilder och att man zoomar in en del och den delen är massor av andra delar och så väljer man en ny och så.
Fattar ni?

Äh.

Gå in och kolla istället. Helt klart värt det.

3 kommentarer:

Fröken K sa...

åh jösses. så toppen. jag kommer aldrig kunna gå och sova nu när det finns så mycket fint att se på. vem har gjort den där och vem har tagit bilderna? vet du?

fina växter förresten i förra inlägget. gör mig sugen på att köpa lite grönsaker.

myrkyr sa...

Fröken K - Ja visst är det vackert? Och vanebildande... Vet tyvärr inget om vem och varför, var bara en sån där snubbla-över-sak jag hittade.

Anonym sa...

Oj, jag satt och kikade på det där lääänge. Fanns många fina bilder.

Däremot funderar jag på vem det är som har tagit bilderna. Jag tror att en av bilderna som används är bilden som är omslag till boken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson.
Så går det om man jobbar i bokaffär under somrarna. Jag har inte ens läst boken.. :P

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase