Pages

torsdag 7 september 2006

Ny koffeinskummare

Nu har jag köpt mig en ny cappuccinomaskin. Den heter Prunus och med ett så ståtligt namn kan det inte bli annat än bra. Jag har ju en redan sen innan men den har krånglat lite på sistone (läs: senaste året) så nu ville jag lyxa till det lite och skaffade en ny fast den kostade en halv förmögenhet.

Den som vill ärva en bättre begagnad Butler Royal helt gratis och utan förpliktelser får gärna höra av sig. Ibland fungerar bara bryggaren, ibland bara skummaren och vid enstaka fall båda två. Och den är rätt snygg och ger ditt kök lite ökad status. Kanske.

Nåja. Annars blir det tippen.

1 kommentarer:

myrkyr sa...

MX - Då är den din. Du kan komma och hämta den eller får jag transportera bort den nån gång. Jag kan träffas nästan jämt, bortsett från de dagar då jag är upptagen.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase