Pages

måndag 25 september 2006

Klipska funderingar

Aftonbladet slutar aldrig att förvåna, eller kanske jag snarare ska säga världen vi lever i, om man nu utgår från att Aftonbladet levererar sanningar.

Idag lockades jag in på nätupplagan efter att jag fått reda på att Teleborg var under bombhot. Verkar dock inte ha varit på allvar med tanke på att det inte dykt upp fler detaljer och nästan ett halvt dygn har gått. Troligtvis var det nog någon skoltrött elev i den närliggande högstadieskolan som hellre ville ut i det fina vädret än att ha matteprov, eller något i den stilen.

Klickade mig dock vidare till en liten notis som gjorde mig upprörd – om engelska mödrar som langar onyttigheter till skolbarnen. Jösses. Man undrar ju vilka dessa damers argument är. De lär inte ha MVG i näringslära hur som.

För övrigt har jag blivit kallad klipsk av Timotej-Tommy idag. Drabbas dock knappast av hybris men i brist på övrigt smicker idag får jag ju ändå skryta lite om det. Troligtvis var det likväl bara en nödlögn från hans sida för att ha något att säga om mig.

Idag skulle allvaret ha börjat. Det får nog börja imorgon istället.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase