Pages

torsdag 21 september 2006

Mitt bland poliser och kändisar

Första dagen på mässan och redan har jag hunnit göra några poliser halvupprörda samt träffat min största idol: Lotta Geffenblad. Stammandes lyckades jag få en autograf och Jessica berättade att jag hade högläsning ur Astons stenar för alla som besöker mig, vilket verkade göra henne glad. Och sen har vi hittat fejktatueringar med Guillou och Levenggod som jag kommer fästa på lämplig plats när saknaden blir för stor.

Är trött. Har dock hittat ett vip-rum för oss utställare med gratis kaffe och fritt Internet. Ren lyx. Så här ska bli bloggande av – så länge det nu inte sprider sig om vip-rummets existens så det blir lång kö till datorerna.

Andra kändisar vi stött på: Jan Guillou, Fredrik Belfrage, Mark Levengood, Tomas Bolme, Björn Ranelid och så vår egen Tommy "poeten" Olofsson så klart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

aha, du ställer ut, egna böcker eller vad? :)

myrkyr sa...

Nono. Sliter å Växjö universitets vägnar. Informerar om min utbildning. Eller det är väl det som är meningen iaf - eg svarar jag mest på frågor ang vart andra montrar ligger.

Anonym sa...

Tommy är kungen av poesi i alla lägen.

Blygsamt frågar jag: finns min bok i krokarna?

ge kulturen vad den tål!

.jocke

myrkyr sa...

MX - Ja det är lite tomt utan dig. Framförallt är det betydligt färre medelålders damer som häckar runt vår monter. Ska hälsa.

J - Jodå. Din bok finns i montern men all försäljning går tyvärr trögt :-(

M - Jag vet. *skäms* Men det är min enda endaste.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase