Pages

fredag 22 september 2006

Dagens fast gårdagens

Dagens...

...oro: Den barska polisen som skapade lite oro i min och Jessicas själar.
...drummel: Jag som i smyg försöker ta bilder av kändisar i deras "naturliga miljö" och bara lyckas ta bilder på vanlig pöbel som ställer sig mellan mig och kändisen alternativt att kändisen kollar frågande på mig när jag gömmer mig bakom bokhyllor och ställ.
...insikt: Små männsikor (typ dvärgar) gillar böcker. Eller kanske bara mässor.
...moralfråga: betala spårvagnen eller ej?
...experiment: Vem tar sista dumlen ur skålen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag minns just nu har jag aldrig blivit biljettkontrollerad på en göteborgsk spårvagn. Om det är ett argument för att strunta i att betala så bör man strunta i att betala.

myrkyr sa...

H - Vet iofs inte hur mycket spårvagn du varit här och åkt men ser det som ett hållbart argument till att lägga pengarna på kultur istället.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase