Pages

torsdag 19 oktober 2006

Arbetsuniform

Skönt att få lite vägledning i modedjungeln när man är helt grön inom bibliotekariekåren till sommaren. Okej för att jag är modeikon* och borde veta själv, men ändå. Kanske inte ska ta det på för stort allvar, hon som har skrivit det är ju inte ens bibliotekarie själv. Borde kanske snegla med mot Linda K?Hur som bör jag uppenbarligen byta stil för i dagsläget har jag ju ingen av de två stilarna. Kanske lite väl mycket begärt som nyanställd att införa sockiplasttrender?


* Nej , H jag ska inte länka igen

2 kommentarer:

eric sa...

Hm, och jag som trodde att arbetsuniformen i animen Kokoro Library ( http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=290) gällde som standard på alla välsorterade bibliotek. Den ser om inte annat helt fantastiskt praktisk ut! Eller tja :D

myrkyr sa...

E - Bättre än knut och kofta kanske men jag kör nog min sockiplastlinje trots allt.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase