Pages

onsdag 4 oktober 2006

Oförändrat läge

Jag är fortfarande utan nät hemma. Jag har fått reda på att blixten slog ner hos grannhuset och de är samtliga utan tv och dator nu så jag antar att jag har haft tur i oturen.

En elektriker var och knåpade lite igår men hittade inget fel - eller jo, fel hittade han men ingen lösning. Och någon tekniker från Bredbandsbolaget har jag itne hört av trots flera samtal till dem.

Fan.

Och inget annat vettigt får jag gjort. Ligger mest och är bitter över alla olyckor som drabbar mig. Att vara utan nät är värre än jag trodde, vilket i och för sig visar vilket otroligt galet liv jag lever.

Nåväl. Kö till den offentliga datorn.
*försvinner*

4 kommentarer:

eric sa...

Tala om detox...
Du kan ju alltid hoppas att den varar i fem dagar så har du ett TEMA!

Jig art quest får definitivt plats på en mp3-spelare. Har redan klarat det på enklaste svårighetsgraden så går rätt snabbt!

Anders Marzi Tornblad sa...

Skulle jag klara av, mentalt, att vara utan internet mer än någon dag? Tror inte det... Lider med dig!

Anonym sa...

Jag har gått in på din blogg men inte sett den uppdateras sedan "mental föreberedelse", men så kom alla inläggen efter det på en gång, idag! Helkonstigt. Det var ju skoj att läsa om bokmässan. Tommy O är verkligen överallt. Jag har till och med sett honom i Lund två gånger. En av gångerna såg han mig och hälsade. Jag undrar om det var för att han kände igen mig eller för att jag stirrade på honom. Han såg iaf vänlig ut. :) Ha det bra. Jag hoppas du får tillbaka ditt internet snart...

myrkyr sa...

E - blev tio dagar. Dubbeldetox är var det varit. Jösses. Och spelet är ju historia nu ;-)

SMA - Tack för medlidandet. Förstår själv inte riktigt hur jag klarade det. En sak att vara utan när man är förberedd men nu var det galet dålig tajming.

R - Oj. Märkligt. Det där med att uppdateringen blev så sen. Tommy är Tommy och kommer antagligen alltid att förbli. ;-) Och han bor i närheten av Lund så han är nog och svansar runt i dina trakter allt som oftast. Håll ögonen öppna :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase