Pages

tisdag 31 oktober 2006

Reklam

Nu har även Eric blivit bloggare på riktigt, det vill säga skaffat en helt egen efter att ha övat på Listor i absurdum, som ju, i alla fall för tillfället, är galet ouppdaterad.

Namnet på bloggen är näst intill omöjligt att lära sig utantill (är bara för de riktigt tokiga fansen som han säkert med tiden kommer få) så för att underlätta livet för er, mig och eventuellt även för honom ligger han länkad bland klassbloggarna här på min sida.

Så gå in och läs, tycker jag allt, men kom gärna tillbaka hit sen.

3 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Det är många som bloggar nu... Upptäckte en splitter ny idag... Den här killen behöver snart hjärtmedicin. Disgruntled Employee
=)

eric sa...

herrejistanes! Bättre marknadsföring än från socersandra själv är svårt att tänka sig!

Såhär ser förresten statistiken över var mina besökare kommer ifrån ut :)
myrkyr.blogspot.com/ 16
diario-g.blogspot.com/ 3
www.myrkyr.blogspot.com/ 3
www.blogger.com/profile/10993224 3

Är dock bara sex unika adresser, så verkar som om:
1. Statcounter räknar dubbelt
2. Folk är glada vid att ladda om min blogg

Tack hur som!

myrkyr sa...

E - Jag skickar räkningen sen.

Och ang Statcounter ska jag förmedla mina teorier irl sen, är för långt för att skriva. Hoppas du fortsätter redovisa statistiken här. ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase