Pages

måndag 30 oktober 2006

Dagen i bilder



Ni vet hur jag ser ut när jag skrattar klockan fyra om natten. Så här ser jag ut när jag tvingas upp vid fem fast jag la mig rätt tidigt.


Idag bar det iväg på äventyr! Jag och mina tre vänner åkte till Ullared! Jag var den enda förstagångaren. De andra var mer eller mindre rutinerade. Vi åkte i gryningen och lämnade en vacker soluppgång bakom oss eller morgonresning som jag även kallade det, vilket fick oss i framsätet att diskutera helt andra företeelser.


Vi körde dit med Ls As bil (japp, snällt av honom och bilden fick inte minsta skråma, kanske på grund av att jag slapp köra) och jag insåg att bilklädseln var toklik mina pulsvärmare jag gjorde igår.


Dagens insikter:
J: Man får uppenbarligen klä sig hur fan man vill när man åker till Ullared. (Ovan min outfit för dagen men det var inte den som fick henne att komma till insikt utan snarare några pyjamasaktiga tattare som parkerade i närheten av oss.)

M: Tänk vad mycket människor det finns och detta är ändå bara en bråkdel av alla som lever.

Både jag och L kom nog också fram till något smart men det har jag i så fall redan glömt.



Resans ”fan jag skulle ha köpt den ändå”: En tredjedels gorillaoutfit för trettio kronor. Sjukt varm om de få delar av kroppen den täckte.

Och de bästa köpen: kameraväska och stativ. Nu vågar jag äntligen ta med den ”nya” kameran utanför lägenheten.

4 kommentarer:

eric sa...

Morgonresning... håhåjaja :D

Trevligt att ni hade det trevligt iaf! Och det är en jävra skillnad på klockan fem sent och klockan fem tidigt. Huga.

deusexmach sa...

Säljer de kamerautrustning på Ullared? Märken eller hittepo?Kanske man skulle ta sin oskuld och trottsa de träningsoverallsprydda camparna som köar till detta sjuka svenska fenomen.

Visbollen sa...

DU SKULLE FAN HA KÖPT GORILLAOUTFITEN JU! Galet snygg! En riktig trendsetter :D

myrkyr sa...

D - Stanna hemma, iaf om du åker dit för kamerasakernas skull. Hade iofs en hel del billiga kameraväskor men mest för småkameror, men min stora kostade bara 59 kronor vilket ju var nästintill gratis. Och stativet köpte jag på netonnet som som har en affär precis jämte så inte på ge-kås som är affären som är vad folk syftar till när de pratar om Ullared.

V - Jag VET. Ångrar mig som sagt. :-( Kunde behövts nu när kylan kommit.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase