Pages

lördag 23 december 2006

Framme

Jaha. Då var jag på plats. Och ingenting händer. Har gått en runda på stan i väntan på att mina föräldrar ska komma hem och spontan-sms:at lite vänner men givetvis har ingen tid att ses. Hatar att alla är så upptagna på julen – själv är jag galet ledig. Hela världen står still utom jag. Är det för övrigt någon som är lika uttråkad som jag imorgon innan klockan fem och befinner sig i Karlshamn så RING, RING!

Så nu sitter jag här och är rastlös och vill hem igen. Köpte lite garn på stan som jag tänkte roa mig med (Det enda positiva: att Konsum här har sjukt mycket mer garn än vad som brukar finnas i en mataffär.). Tänkte lägga upp en bild på garnet och märkte då att kameran saknar batteri.

Jaha.

Och fan. Är det någon gång jag vill fota så är det nu över jul. Är nästan lite lipig.

Jaja. Ska återgå till min kalla gamla lägenhet och läsa några nummer av mammas Tara i väntan på hemkommande föräldrar och mat. Finns bara julmat i kylskåpet som jag inte får röra.

UPPDATERING: Ja! Ja! Ja! Batteriet satt i batteriladdaren som jag var klok nog att hysta ner innan jag for. JULEN ÄR RÄDDAD!

2 kommentarer:

Anonym sa...

god jul sandra!!

myrkyr sa...

Åh, tack det samma Karin! Hoppas du inte har samma regnrusk som jag.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase