Pages

tisdag 19 december 2006

Inte som jag tänkt mig

Idag blev jag äntligen klar med en uppgift till skolan och bestämde mig för att fira genom att gå och köpa julklappar. Strosade helt planlöst utan att veta alls vad jag ska hitta på att köpa till min kära familj som absolut inte önskar sig någonting.

Resultat efter några timmars planlös vandring: julklappar till mig själv för nästan tusen spänn.

Jahapp.

Men jag är tokstolt över att ha hittat ett par gröna skor jag suktat efter ett tag men som tidigare inte fanns i min storlek. Idag fanns de där dock plötsligt och jag såg det som ett tydligt tecken.

Så nu har jag inga pengar kvar till julklappar. Knepigt. Nåväl. Har några dagar på mig att lösa det problemet.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase