Pages

söndag 10 december 2006

Rymdfeber

You Are From Uranus

You shine with brilliant creativity, and you're more than a little eccentric.
You love everything unusual and shocking. You're one far-out chick or dude.
Anything unconventional excites you - and you have genius potential.
Just don't let your rebel side get the best of you, or else you'll alienate everyone.
Your original thinking and funky attitude is all you need to be you.


Nu är det influensatider och alla verkar gå och yra om rymden. Var därför tvungen att haka på trenden, nu när jag precis har sett första svensken flyga iväg och allt. Fast enligt testet är jag ju så galet exentrisk och udda att jag nog inte är den typen som faller för trender.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för att bevis hur felvisande det där testet är:

"You're energetic, althletic, and totally hyperactive.
You love playing sports and being in the middle of all of the action.
You're independent, corageous, and brave. Unafraid to do things your way.
Mars can be reckless, quick tempered, and a little too spontaneous.
So think before you act - and resist your natural urges to dominate others."

Men varför alla tester? Identitsproblem? Rädd för att inte vara speciell?

myrkyr sa...

A - *skrattar* Ja men det stämde väl å pricken - inte sant? ;-)

Och nä, identitetsproblemen är inte lika markanta som bloggidéproblemet. Tester och filmsnuttar är tacksamma slänga-in-grejer när fantasin tryter och inget händer i mitt liv och jag ändå är envis till att hålla mig till en om dagen.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase