Pages

måndag 1 januari 2007

Dags att börja om

Jaha. Då var det nya året infestat ordentligt. Kravlade mig inte upp ur sängen förrän vid fyra i eftermiddags. Men festen var trevlig och galet händelserik med diverse namnbyten, svartsjukedramer, fotoorgier, jakt på mer dricka, skrattattacker, oförglömliga bimbokommentarer, några mer eller mindre lösa förbindelser, veganmat, tjuriga grannar och rödvin på min kjol.

Och nu är jag hemma igen och verkligheten slog emot mig helt brutalt. Skola imorgon och massor, massor av måsten. Fan.

Har dock som mål att vakna stark och sprudlande imorgon. Vi får väl se hur det går.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Igår kväll slog det mig att jag faktiskt skulle jobba idag igen - det var den allra jobbigaste stunden på hela den här 12 dagar långa underbara välbehövliga ledigheten.

Nu är det vardag igen. Buöhh...

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase