Pages

tisdag 2 januari 2007

Förändra livet med mig

Vi får se vart det här året leder mig. För att sätta lite extra krydda på tillvaron har jag köpt mig en ny kalender, nämligen Den här kalendern kommer att förändra ditt liv 2007. Mina förväntningar är skyhöga.

Nu är det bara mod som krävs. Och en gnutta galenskap. Laddar redan inför nästa veckas uppgift - att knacka på samtliga dörrar jag ser. Klurar lite på hur jag ska fixa veckan i burka för att inte tala om vecka 41 när jag ska offentliggöra alla mina lik i garderoben.

Vi får se hur seriöst jag tar veckouppdragen. Än så länge är jag bara säker på att jag ska använda den som helt vanlig kalender samt fylla i den dagliga humörmätaren. Och jag har reggat mig på sidan. Är rätt säker på att jag kommer klara uppdraget vecka 16: att få ett nervöst sammanbrott. Hade det varit nästa vecka hade jag i alla fall lyckats.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också ha ! men man är ju fattig student..som bara har 200kr på kontot.. men kanske sen... är den fin?

myrkyr sa...

Jo den är fin. :-) Och främst rolig. Tipsar dig om att gå till närmsta Bokia eller Akademibokhandeln och tjuvkika lite. Vet ju alls inte om vi har samma humor osv. Men mig roar den, än så länge. :-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase