Pages

lördag 6 januari 2007

Lapp på lapp



Här kommer en helt underbar video angående vad man kan göra om man tycker att ens telefon ringer för sällan. Sätt upp ett gäng skyltar på stan med mer eller mindre suspekta uppmaningar och se om någon nappar. Uppenbarligen gör en hel del det.

Och ja, filmen är rätt lång, men det är värt att se hela. Tycker jag i alla fall. Snubblade över filmen för rätt länge sedan här, där du också kan se andra filmer av samma gäng. Denna är dock den jag gillar bäst. Tack tack till den som la upp den på YouTube dock.

Idén skulle helt klart platsa i min kalender. Kanske kan byta ut någon av uppgifterna mot det här? Får fundera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG!! AAAAAH JAG DÖR, så roligt och generande på en och samma gång. oooh

myrkyr sa...

J - Ja det är många känslor som far igenom en, men BRA är det hur som. Märkligt att så många blev nyfikna på kulturpedagog oxå. Funderar vad jag skulle ha skrivit för skyltar...

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase