Pages

tisdag 16 januari 2007

Nattlig aktivitet

Natten ska ägnas åt att byta från gamla blogger till nya.

Håll andan med mig.

Har jag flyt får jag kanske till och med tid över för annat så som de där uppsatserna, sortera kläder, läsa en bok eller räkna stjärnor. Vi får se. Men först: andhållan.


UPPDATERING: Jo men det här gick ju. Och lätt var det! Här har man lärt sig html-koda lite helt i onödan, typ. ;-) Ska pula vidare med smådetaljerna senare men nu fungerar det i alla fall hjälpligt.

6 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Bytte för ett tag sedan. Märkte inte så mycket av bytet, annat än att det blev lite enklare att hantera min sidmall... och att jag nästan alltid är automatiskt inloggad på min dator här hemma...

Det kommer att gå fint för dig med! Kolla så att du inte råkar sabba allaÅ Ä och Ö i din sidmall bara...

Pingvinkvinnan sa...

Jag hamnade på den nya direkt och den är ju väldigt lätt att hantera så det var ju bra att du bytte till den. Jäjä. Ha det bra!

eric sa...

Så det var därför feedreader plötsligt hade 25 nya inlägg från din blogg att visa. Trodde du fått spatt :D

Anders Marzi Tornblad sa...

Till den blivande bibliotekarien:

http://sinfest.net/comikaze/comics/2006-12-09.gif

myrkyr sa...

SMA - Gick rätt smärtfritt och var riktigt roligt. =) Får finlira senare. Och tack för serien.

P - *nickar*

E - Fattar inte kopplingen fast jag har tänkt i 30 sekunder. Och träffar på din sida menar du? Och hur spelar det roll? *tänker i 30 sek till*

eric sa...

Feedreader visar ju när någon skrivit något nytt, eller hur?

Och plötsligt visade Feedreader att jag hade jag 25 olästa inlägg från din blogg.

Men det var gamla inlägg, som blev nya när du bytte till nya blogger.

ge det 30 sekunder till :)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase