Pages

torsdag 18 januari 2007

Priset på en människa med prestationsångest

Deadline på världens minst inspirerande uppgift imorgon. Och jag har knappt börjat. Men jag som har gnällt om den där uppgiften hela veckan, kanske några av er tänker. Ja och jo. Och jag har haft all tid i världen på mig. Ja och jo.

Vad jag har gjort istället? Skrämt livet av mig själv genom att plåga mig själv med skräckfilm och räknat ut att jag är värd 2,132,060 dollar. Typ. Vissa svar var lite höftmässiga från mn sida. Kan man sätta sig själv i pant? Till salu är jag inte än i alla fall.

4 kommentarer:

eric sa...

$1,873,430

jag vinner aldrig :(
tog medelmåttigt på allt som jag inte kunde relatera till.

myrkyr sa...

E - Ja men det är väl inte helt fel att vara lite billig ibland oxå? ;-) + att en hel del frågor ju alls inte gick att relatera till.

Sara Ödmark sa...

Oj, vad läskigt. Det där måste jag kolla upp.

myrkyr sa...

S - Nja, vet inte om jag tyckte det var s läskigt, beror väl på att jag kanske inte tog det helt seriöst iom att jag misstänker att ingen tänker hosta upp de slantarna för mig likväl.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase