Pages

tisdag 10 april 2007

Gjort någon besviken

Det är spännande med statcounter som visar mig vilka märkliga sökord folk har använt för att komma hit.

För några dagar sedan sökte någon på ”bilder på nerkissade tjejer” och efter att ha tittat igenom tre googlesidor så hittar han (jag utgår på nåt sätt från att det är en han) en länk till mig på sidan fyra:



Vilka visioner han måste ha fått och så grundligt besviken han måste ha blivit med tanke på att det är husdjur som åsyftas vad gäller nerkissade golv och sönderriven inredning – inga söta flickor som löpt amok här inte. Och bilden var på snö som bildade if. Inget upphetsande alls.
Jag undrar om de tre föregående sidorna var lika missvisande på google eller vad som fick honom att komma ända till sidan fyra? Mystiskt hur som och aningen tragiskt.

2 kommentarer:

peu à peu sa...

Du är lite fördomsfull hörredu! Jag har faktiskt just en KVINNLIG vän som tycker att bilder på nerkissade tjejer är det hetaste som finns. såräså!

Hoppas allt är bra med dej, Sandra. Jag lever a-kasselivet i Norrköping numera. Det är rätt trivsamt, fast bäst hade det ju varit att ha ett jobb förstås. kram!

myrkyr sa...

PaP - Japp. Jag är en enda stor vandrande fördom hela jag. Oavsett kön tror jag dock att personen i fråga inte hittade vad hon/han ville ha hos mig. ;-) Kanske tom var din tjejkompis som googlade runt?

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase