Pages

måndag 11 juni 2007

Nytt kapitel

Så var det här med klassen visst över. Har alls inte förstått att det var sista gången jag såg alla i lördags. Jag har alltid svårt att förstå sånt förrän på tok för sent.

Men jag hade trevligt, om än för små skor och ett tag var det lite väl mycket vin i kroppen. Och uppenbarligen har jag haft tre år som har varit på tok för lugna. Jag tycker att folk till höger och vänster ”talade ut” och själv hade jag inget ouppklarat alls, i alla fall inget som lämpade sig att ta upp en kväll som den och kanske inte alls. Det är en hel del i klassen som jag tycker det är sorgligt att jag aldrig hann lära känna bättre och som säkert hade varit givande att ha som vänner, men nu blev det som det blev. Over and out.

Idag är det måndag. Bakfyllan har släppt och det är dags att bruka allvar. På torsdag börjar jobbet och till dess borde både det ena och det andra vara klart. Och tiden rusar som vanligt.

1 kommentarer:

Crypto Phone Support sa...

Are you encountering errors while sending cryptocurrency to another wallet in Bithumb? Just remove all your queries and problems in a jiffy by attaining the quality solutions from the experts who have all the full-fledged information about the Bithumb. All you have to do is dial Bithumb Support Number at 1-888-764-0492 which is always approachable to guide the users. Stop worrying about the problems anymore and grab the accurate solution from the team. Visit website:-http://www.cryptophonesupport.com/exchange/bithumb

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase