Pages

onsdag 29 december 2010

en ny början

Tanken har legat och grott ett bra tag nu. Det är helt enkelt så att jag saknar bloggandet. Visst, jag bloggar om mina böcker, men det är ju alls inte samma sak.

Det kommer nog inte att bli som på den gamla goda tiden med ett inlägg om dagen, men vem vet? Jag ska hur som börja utan press och kicka igång med en rejäl ansiktslyftning av bloggen så det verkligen känns som en nystart. Alla gamla inlägg får såklart ligga kvar men designen kan man alltid piffa med.

Så - nytt år och nytt liv i bloggen! Jag hoppas det håller den här gången, åtminstone till årsskiftet...

2 kommentarer:

Mimzan sa...

Me like! =)

myrkyr sa...

Tack för första nya kommentaren Mimzsan min! Ger mig lite pepp. =)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase