Pages

måndag 10 januari 2011

faran med franskan

Boven i dramat
Jaha. Då har jag tappat en plomb. Jättekul. Och säkert nästan gratis att fixa till.

Andra har sönder lagningar genom att tugga i sig en hel plåt knäck. För mig räckte det med en skiva orostad JätteFranska med marmelad utan skal. Är ju inget tuggmotstånd alls - går ju för böveln nästan att suga i sig utan att tugga. Kanske ett straff för att jag sitter och tittar på Biggest Loser medan jag svullar i mig vitt bröd och tänker att jag borde äta nyttigare och börja träna igen.

Turligt nog fick jag i alla fall en tid redan nu på onsdag. Gör inte ont, men känns som det kan fastna allt möjligt i den stora kratern i tanden. Tills vidare använder jag bara munnens vänstersida och försöker tugga så lite som möjligt. Det vita brödet och marmeladen får stanna, med andra ord.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase