Pages

måndag 20 februari 2006

En leende afton



Jag väntade medvetet med att blogga idag. Kände att jag har varit negativ på sistone och därför satt jag och väntade på att bli lite positivt inställd till livet. Och det hände! N kom förbi och vi tittade på galna videoklipp på nätet. Jag vet inte vad som var roligast: att se klippet med de pratande katterna eller att se N ålandes på stolen av skratt...

Hans nackvärk som min vetekudde hade botat kom tillbaka. Så kan det gå - men det var det nog värt. Det var hur som värt att missa en kvälls pluggande för.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ja, ja!! Gillar katter mer och mer! Jag förstår definitivt om N ålade på stolen - själv höll jag på att inte få luft pga av helt hejdlöst flabb *skrattar fortfarande*

myrkyr sa...

Visst är det roligt? Om det är helt sant och det går att lära katter prata en fras eller två så vill jag nog ha den där som säger "I love you". Undrar om ägarna medvetet har lärt dem ett visst ord eller om de bara ha bejakat det katten har råkat säga? *spekulerar*

Anonym sa...

Det ska finnas en motsvarighet till dessa tissar fast med talande hundar som absolut också håller flabbmåttet! Har inte hittat den men när jag gör det så lär du få veta. *återkommer*

myrkyr sa...

Har ev sett den men jag tyckte alls inte den var lika bra (om det nu var den jag såg) för man hörde alls inte var de sa.

Anonym sa...

Jäklar, Janrell! Nilsson kan med det tekniska ungefär lika mycket som Saddam känner sympati för ett börsras i Staterna. Dock, nu är jag här, inte för gott men just nu!
Må säga att det var en dejlig blogg du har skaffat dig, och vilket språk sen, bokhandlare S. Janrell skulle ju för fanken kunna bli en author! Till sisten skulle jag vilja veta vilken denna "N" är? Det är väl inte Nilsson du sitter och dagdrömmer om!?

myrkyr sa...

Ledsen att göra dig besviken Nilsson - jag har fler N än du. Tackar ödmjukast för att bloggen behagar dig. Hoppas du fortsätter läsa!

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase