Pages

tisdag 2 maj 2006

Hackerkunskap på bok

Nu baske mig ska jag höja den här bloggen ett snäpp eller två! Hittade en najs guidebok på halva-priset-på-reapriset så nu ska här kodas och donas med finesser. Och ja, troligtvis finns redan all denna information att hitta på sidan, men det är ju för böveln på utrikiska och då går det inte in på samma sätt.

Troligtvis kommer inte ni att märka ett skit om jag inte blir helt galet exalterad och börjar ändra allt som går – vilket jag i mitt stilla sinne inte hoppas, för jag har egentligen massor av annat att göra. Det är bara den detaljuppmärksamma som kanske kommer att märka att någon liten rubrik tillkommer eller försvinner eller byter språk. Den största förändringen kommer bli att jag kommer bli en lyckligare bloggare, och det är kanske huvudsaken, för det innebär kanske att kreativiteten börjar sprudla igen.

Denna bok i kompination med den kommande delkursen Informationsarkitektur 2 i skolan kommer troligtvis göra att jag når oanade höjder vad gäller datorkunskap. Spännande - på ett oroväckande sätt.

3 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Jag ser med spänning fram emot vad denna bok kommer att ge dig för expertkunskaper.. o är redan beredd att kunna utnyttja detta till max! ;-)
Jag tycker inte heller om utrikiska instruktioner nämligen! :-(

Visbollen sa...

Ser fram emot några givande samtal om html-taggar och annat skumt hackersnack ;)

myrkyr sa...

Detta är som sagt bara början. Vill börja ännu en blogg nu och där ska det baske mig kluras från grunden.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase