Pages

onsdag 31 maj 2006

Måsten

Hade jag varit lite flitigare hade jag haft sommarlov nu. Slutseminariet är äntligen över men min labbrapport i access är ogjord precis som mitt slutarbete i barn- och ungdomslitteraturkursen.

Även om jag hade gjort uppgifterna hade jag dock inte haft så mycket till lov. Måste styra upp min dator som uppenbarligen också är på väg att ta mer eller mindre definitiv semester samt packa inför sommarflytten. Båda dessa måsten känns lagom lockande. Egentligen vill jag bara sova, vilket förvisso är det jag mer eller mindre uteslutande är vad jag gjort sedan jag kom hem från skolan i eftermiddags.

Behöver kraft nu. Och vila.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase