Pages

torsdag 1 juni 2006

Omformatering

Dagen borde ha vigts åt att förbereda flytten (och ja, jag vet att jag är omständlig och att alla andra börjar packa en kvart innan flyttlasset går men jag är sån här.) men istället har jag mer eller mindre enbart fått ägna dagen åt att rädda min dator som höll på att sjunga på den berömda sista versen. Och sånt tar tid, uppenbarligen.

Än så länge har det dock gått BRA. Mycket återstår dock. Är dock betydligt bättre att medvetet formatera om än att vänta till datorn bryter samman av sig själv – svinnet blir betydligt mindre och tårarna färre. Det är fortfarande svårt att tänka på traumat förra sommaren då den bara dog utan att rysa. Jag har nog blivit lite äldre och klokare trots allt.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase