Pages

fredag 26 maj 2006

Nedräkning

Nu har jag tagit två mycket seriösa test över hur länge jag kommer att leva. Blogthings tippar på 64 år och SparkNotes gav mig dödsdatumet måndagen den 12e juni 2051, vilket innebär att jag kommer att leva tills jag är 70. Quiz Farm såg det dessutom som lika chans/risk (74% var) att det är en naturlig död eller självmord som jag dör av. Undrar vad som gjorde att jag verkar så självmords-benägen, för det är inget jag – ännu – känt av.

Nåväl.

Som ni alla märker tar jag väl vara på den tid jag har i alla fall. Istället för att ge mig ut och leva sitter jag vid datorn och fyller i skittest. Inte undra på att drunkning och smitta var längst ner på listan – jag går ju knappt ut…

8 kommentarer:

deusexmach sa...

Vad är en "naturlig död" egentligen?

Anonym sa...

Du kommer garanterat att slippa fågelinfluensan!

Visbollen sa...

"Your death will be suicide. What more can I say?" - ingen tvekan där inte. Fast det fanns 5% chans att jag skulle bli uppäten. *ser hur jag tillreds av ett gäng ompalompier*

myrkyr sa...

D - mycket bra fråga det där vad som eg är en naturlig död. I detta fall, tror jag att det handlar om att dö av ålderssjukdom till skillnad från farsot, bombdåd eller skott. Fast frågan är om det räknas som naturlig död om man dör som 30-åring i cancer oxå? *funderar*

S - underbart! Då får vi massor år till tillsammans ju! :-)

R - troligtvis. Så länge den inte kommer in i mitt hem med maten. Fast jag äter ju mest godis likväl. Kommer hur som inte vara den första som stryker med, tro mig.

V - uppäten verkar spännande. Har du sett Grizzly Man?

Visbollen sa...

För dig kanske det är spännande att se mig tillredas av ett gäng ompalompier ;) Har inte sett Grizzly Man. Är den sevärd?

myrkyr sa...

V - Har heller inte sett den men hört att den är sehr gut. Återkommer med utlåtande när jag vet.

eric sa...

Glöm för guds skull inte http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html ! GLÖM DET INTE! FÖR GUDS SKULL!!!

myrkyr sa...

E - Blir 82 enligt det så det tror jag mest på *nickar ivrigt* VAr ju på svenska oxå och då missuppfattar jag inte frågorna lika lätt.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase