Pages

fredag 12 maj 2006

Sökord

StatCounter är underbart. Där ser jag hur många som besöker mig och, roligast av allt, hur folk hittar mig. Det mest fascinerande är de som söker på saker på google och med någon form av förhoppning klickar sig in på min sida. De senaste dagarnas sökord, om man bortser från myrkyr, är:

drömtydning
mina kärleksbrev
muminmugg
analsex
björndräkt

Undrar om de fann vad de sökte eller om de enbart kände en djup besvikelse? Förmodligen. Åtminstone han/hon som sökte på analsex.

Känner mig nästan som jag lurar folk. Fast det är nästan bara kul. Kanske ska börja skriva lite mer märkliga ord för att locka läsare? Några förslag på vad som kan locka?

4 kommentarer:

Fröken K sa...

oh oh, det måste du lära mig hur man gör. jag vill också veta var flk hittar mig. har också statcounter. :)
i´ll be here all day. och väntar.

myrkyr sa...

Recent Came From i vänsterspalten = vilken länk de följt (står även under Visitor Paths

Keyword Analysis i samma spalt = vilka sökord folk har använt.

Inte svårare än så :-)

Fröken K sa...

jo, så långt har jag fattat, men det står inget mer än Num Perc. Search Term
0 100.00%
så...

Johannka sa...

mitt sjukaste är:
blindhund vem äger den

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase