Pages

torsdag 11 maj 2006

Vårtecken

Det känns verkligen som sommar nu, eller åtminstone vår. Allt gick galet snabbt och sandalerna får bråka med vinterjackan om utrymme i hallen. Idag har jag dock inte kommit längre än att få sitta i fönstret och prata i telefon lite. Övrig tid har gått till att försöka samla mig för studier. Har gått sådär.

Var dock ute på fototur både igår (modell superkort) och i förgår (modell längre) och jag har därför fått nöja mig med att beskåda mina bilder istället för att se grönskan på riktigt idag. Här är några av mina fångade vårtecken:



7 kommentarer:

Visbollen sa...

Hyacinten i mitten är fin den:)

Cel'Dara sa...

Det där är ju ingen hyacint, tokboll!
Pingstlilja tror jag den heter.. Fast inte säker. Men hyacint är det inte iaf. :-)

Visbollen sa...

Ok då vet jag ;)
Jag gillar palmen nederst till vänster också :)

Cel'Dara sa...

Palm??!! *asg* Hehe.. nu har det konstaterats att vis i visboll inte står för vis som i klok iaf! ;-)

Visbollen sa...

Men är det inte en palm?! Den ser ju precis ut som en palm, precis som tusenskönan på bilden bredvid :)

Cel'Dara sa...

Jag är så uppretad av din okunnighet nu att jag inte ens vet vad jag ska svara. Du har gjort mig mållös, OK?!! Nöjd??!! *sliter sitt hår*

myrkyr sa...

Stackars C har hamnat mitt i ett internskämt ;-) Började med att jag kallade en orkidé för tulpan för ett tag sen men det var bara blad och de var toklika tulpanblad så det så.

Mitt råd till C är att ignorera V. Han kan nog mer om floran än han vill erkänna. ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase