Pages

fredag 16 juni 2006

Lite här och där

Det är förvirrande det här med två hem och att flytta saker fram och tillbaka. Jag börjar förstå hur barn med skilda föräldrar har det när jag släpar mina grejer mellan Växjö och Karlshamn och sedan tillbaka igen. Vissa av papperna jag åkte upp för att hämta fanns redan i Karlshamn visade det sig och samtliga av mina tandborstar hade jag tagit ner. Typiskt.

Om nån timme bär det dock av tillbaka ner till Karlshamn igen. Ska bli intressant att se om jag kommer ihåg att ta med allt jag tänkte.

2 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Har du en tanborste för varje veckodag eller? ;-)

myrkyr sa...

*ler* nä så illa är det inte men jag har en eltandborste och en vanlig (när jag glömt ladda den första) samt en hopvikbar (när jag reser). Och har man redan tre vill man ju lixom inte gärna köpa en till. ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase