Pages

torsdag 15 juni 2006

Snabbis

Eftermiddagen har spenderats på hemmaplan i Växjö. Åker tillbaka till Karlshamn imorgon bitti och är bara här en snabbrunda för att hämta lite glömda saker. Har passat på att tvätta mina fönster för första gången sedan jag flyttade in för snart tre år sedan. Eller har rättar sagt klarat av två av fem fönster i skrivande läge… Var betydligt jobbigare än jag trodde och resultatet blev visst inte så lysande så jag tröttnade.

Ska packa ihop mina saker nu och troligtvis somna helt tidigt. Är trött hela tiden och det känns som det var länge sedan jag sov ut ordentligt. Imorgon ska det åkas buss och det är alltid lite spännande. Blir första bussresan med mp3-spelare så det ska bli ett rent nöje. Har ju till och med en förprogrammerad resmusiksmapp.

2 kommentarer:

Visbollen sa...

Låter härligt. Då kan du sitta på bussen och blinka blå :)

myrkyr sa...

V - Kunde jag ju gjort fast just den har inte hunnits läggas in efter omformateringen av datorn. Blivande bibliotekarie som jag är måste jag ju ha ordning och reda på grejerna.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase