Pages

fredag 2 juni 2006

Oinspirerat dravel

Idag har varit en sån där dag då inte mycket anmärkningsvärt har hänt och därför sitter jag har och klurar på vad mitt dagliga blogginlägg egentligen ska handla om. Var länge sedan jag kände sån idétorka. Känns nästan skrämmande.

Mer eller mindre hela dagen har ägnats åt att återinstallera alla program i min dator. Är förvisso småkåt på allt som påminner om katalogisering men i längden är det här tråkigt. Har börjat inse att jag aldrig kommer att få ordning på alla filer. Vill ha ny dator och börja från grunden igen, hade varit nåt.

Nåväl. Imorgon är sista dagen i Växjö på ett tag. Har inte förstått det riktigt och därför alls inte kommit så långt i min packning som jag borde för att känna sinnesro. Får bli hetspackning imorgon istället, och morgondagen ska förhoppningsvis bära med sig lite inspiration till en roligare blogg också.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase