Pages

fredag 28 juli 2006

Dårskapens hus

Det finns folk som tycker det är kul att vandalisera på fyllan, att krossa rutor och förstöra blomplanteringar. Själv är jag galet laglydig och stillsam som full men ler i mjugg åt busstreck med baktanke.

En svårslagen favorit är när någon för några år sedan tog sig upp på rådhuset och bytte plats på R och D. Tyvärr byttes det tillbaka illa kvickt men jag tror en hel del fortfarande minns. Hittade dessutom ett suddigt tidningsutklipp om det.

Och jag tror jag vet vem lustigkurren var.

2 kommentarer:

myrkyr sa...

S - Nu baske mig är du ett med Karlshamn när du tom kan skvallret i byn ;-) Vi får väl viska ihop oss och se om vi har samma info.

Håkan sa...

Men roligt är också när några bytte bokstäver på Jehovas "Rikets sal", till "Skitarsle". Hade ett tidningsurklipp om det men hittar inte det nu :(

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase