Pages

fredag 11 augusti 2006

Vänner från förr

Idag har jag haft min två-gånger-om-året-träff med AK. Vi gick i gymnasiet tillsammans och sedan hon flyttade till Stockholm efter studenten har vi som tradition att ses en gång på sommaren och en gång var jul. Typ. Där emellan hörs vi ytterst sällan om ens alls.

Ibland känns det lite vemodigt med alla de där vännerna som jag har förlorat genom åren och som jag av ren lathet inte hör av mig till. Jag vet att jag inte hade haft något liv att berätta om ifall jag skulle ringa dem alla med jämna mellanrum, men ändå.

När jag blir rik och ledig (om trettio år?) ska jag resa runt och träffa er alla. Så ni vet.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase