Pages

fredag 22 september 2006

Betuttad x 3

Okej jag vet att jag vitt och brett har berättat att det är slut mellan Häckner och mig, då jag inte längre finner honom rolig. Idag mötte jag dock privatpersonen Häckner i vimlet och efter den intensiva blick han gav mig i kombination med ett vackert mjuggleende har han än en gång en plats i mitt hjärta.

Så nu letar jag efter honom och tänker samla mod till mig att fråga om han kan visa mig och Jessica det sanna Göteborg eller något annat rafflande och intresseväckande som får honom att förstå att en kväll med mig/oss är det bästa han kan ägna sig åt just nu. Jessica är dock lagom intresserad eftersom hon själv har talat osammanhängande de senaste timmarna efter att ha sett Bobban smyga omkring, han som inte ens skulle vara här!

Jag och Jessica är med andra ord fjortisbetuttade. Den tredje dosen betuttning är av ett annat slag - Linda Rosing signerade böcker mitt emot vår monter. Eller ja, det var meningen men nästan ingen kom. Bara typ tre kåta karlar på 45 minuter.

5 kommentarer:

Teddan sa...

Hörde att Rosing och hennes "Unika partiet" lyckades skrapa ihop hela 222 röster i riksdagsvalet. Imponerande. Undrar vilka det var som röstade på henne och varför...hrm. Kan dock inte förstå att inte fler ville ha hennes bok signerad...eller jo, det kan jag nog förstå när jag tänker efter. Nåväl, hoppas ni har det bra där på mässan och att ni håller VXU:s fana högt!;)

myrkyr sa...

T: Fanan är galet höghållen ska du veta. Om inte annat så ser alla att det är just från VXU vi kommer med tanke på hur stor texten är på våra tröjor. ;-)

Ett problem är väl att man måste betala för boken för att få den signerad och det kanske inte folk ger sig råd till på ett ställe med så stort utbud.

Anonym sa...

Jag träffade Häckner engång. Han var på trollkarlskongress på ett hotell i Lund där jag råkade vara för att spela en bridgetävling. Plötsligt satt Charlie jämte mig, men han märkte att vi var annorlunda än hans vänner och förklarade därför direkt att han skulle gå. Jag sa att han fick sitta kvar om han ville, men han svarade att han inte ville för han ville "vara med riktiga människor" Hoppas att ni räknas till de riktiga.

Anders Marzi Tornblad sa...

Man måste ju bara älska det faktum att Linda Rosing på Unika Partiets valsedlar stod uppdagen som "Författare". =)

Med det mediapådrag hon haft, kan man ju tycka att 222 röster är lite litet... Hmm... Det kanske finns hopp om svenska folket ändå, trots att PP bara fick 34918 röster. ;)

myrkyr sa...

H - Oj. Vet inte om jag ska skratta eller gråta och får tyvärr lämna både dig och mig i ovisshet om huruvida jag och J är riktiga människor eller ej. Blev inga fler intima situationen med herrn i fråga, tyvärr (?).

SMA - Ja det är för mig en gåta vilka de där 200 personerna är. Kanske jag dock har sett en hel del av dem de senaste dagarna.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase