Pages

lördag 16 september 2006

The botten is nådd

Det är allmänt känt att jag hatar spetsiga skor och alltid har gjort.

Nu äger jag ett par.

Dessutom är de lite sådär cowboyaktiga och verkligen inte min stil. Inte den stil jag trodde mig ha i alla fall. Jag måste vara sjuk. Vet dock inte om det är fysiskt eller psykiskt men jag försätts i chock av blotta tanken på vad jag gjort hur som. Och troligtvis min omgivning också.

Så fort jag har hämtat mig från chocken ska jag dock bära dem med stolthet. Och sedan ska jag nog skaffa modeblogg. Känns som jag och världen är redo nu. Tendenserna har ju funnits hela tiden.


7 kommentarer:

Anonym sa...

gillar din ironi :)

eric sa...

förslag till modebloggen:
"Tunika"
"Turkos"
"Sari"
"Tält"
"Om lott"

Visbollen sa...

va fan har hänt! är det månne detoxen som spelat dig ett spratt ;P

Visbollen sa...

jag har ytterliggare några förslag:
"presenning"
"bivack"
"öronmuff"

deusexmach sa...

Weeeeha.. Växjö har fått sin egen urban cowgirl.
....skulle aldrig ha skickat Wrecking Ball till dig.

deusexmach sa...

Förslag till din modeblogg:
High Caparall, How the west was accesorized, Even Cowgirls got the blouse, Mighty Myrkyrs Mode.

myrkyr sa...

Ja jag vet inte riktigt om det är detoxen eller deusexmachs musikbidrag som har förvrängt min hjärna, men något är inte som det brukar hur som.

E - Är stolt över att jag lyckats göra dig till man trots allt och lärt dig lite viktiga klädord. Fortsättningskurs kommer.

Känns nästan som jag verkligen borde skaffa mig en modeblogg nu när ni ger mig så många uppslag. Tål att tänkas på. Hur som så känner jag att blir det modeblogg lär den nog inte helt likna alla de andra.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase