Pages

söndag 10 september 2006

Före och efter















Gratis är som bekant gott, men sällan vackert. Fick en röd kalender av studentkåren häromdagen som föga föll mig i smaken. Har därför klätt om den så att den behagar mig lite bättre. Ska dock bli intressant att se hur många dagar jag tycker det är fint och funktionellt med guldbandet runt.

Nu får jag bara hoppas att jag genom kalendern får lite skolmotivation. Med tanke på att jag la helgens pluggtid till att knåpa med kalendern istället för att läsa projektbeskrivningar av EU-projekt så kan jag ana att så tyvärr inte är fallet. En kreativ höst kommer uppenbarligen att ha sitt pris. Tur då, att så mycket är gratis.

5 kommentarer:

Fröken K sa...

kjempefin! men fan, ska alla börja med scrapbooking utom jag. :J

myrkyr sa...

L - Tack tack :-)

FK - Tack :-) Är det DET jag håller på med? Trodde det bara var när man klippte och klistrade med kort fast det kanske är samma oavsett vad man klipper och klistrar med? Nåväl, kul att vara inne och modern i något avseende. ;-)

Cel'Dara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Cel'Dara sa...

Scrapbooking eller inte.. praktisk eller ej.. strunt samma! Hur som så är det ju fint så länge det varar, eller hur? :-)

myrkyr sa...

C - Så sant. :-) Hoppas dock att kreativiteten varar länge iaf. Blev inspirerad att skapa nu när jag drog fram alla mina pyssellådor.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase