Pages

måndag 18 september 2006

Mental förberedelse

Idag började jag den mentala förberedelsen inför bokmässan, vilket främst innebar att fundera på packning samt vad jag inte vill missa när jag är där. Insåg att jag inte vill ha något med mig mer än en tom väska att fylla samt att jag inte vill missa något. Dock orkar jag knappt titta i mässkatalogen. Har bara den på datorn och det blir för mycket skrollande. Får vänta tills jag är på plats och därefter ringa in flitigt – hur mycket jag nu hinner se, jag är ju trots allt där för att jobba.

Har funderat lite hur det blir med bloggandet också. Funderade först på om jag skulle göra fyra inlägg som någon välvillig vän sedan fick publicera åt mig men jag insåg att det bästa är att helt enkelt ta bloggsemester och råkar jag sedan snubbla över en dator med Internetuppkoppling så skriver jag ju. Annars får jag ta igen det när jag kommer hem istället.

Och ja, jag vet att det här med ”en om dagen” har varit helt heligt för mig sedan start men så här i cowboysar-inspirerade-skors-köpar-tider kan vad som helst hända och detta är bara ytterligare ett bevis på det.

På torsdag åker jag. Sen får vi se vad som händer.

1 kommentarer:

Anders Marzi Tornblad sa...

Om du går in på inställningarna för din blogg och klickar på avdelningen "Email", kan du ställa in din "Mail-to-Blogger"-adress. Jag har ställt in så att jag kan skicka ett mejl till slammastera.MITT_HEMLIGA_ORD@blogger.com, så läggs mejltexten ut som ett blogginlägg.

Vet inte hur det funkar med bifogade bilder och orkar inte testa... Har du en mobiltelefon med mejlfunktion, kan du ju då knappa in ditt inlägg precis var och när som helst. ;-)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase