Pages

lördag 25 november 2006

Vanvettigt djävulskap

Är det något som irriterar mig så är det folk som förstör, som till exempel drar upp blommor helt omotiverat på fyllan. Bus med lite eftertanke är dock hur kul som helst. Jag minns bland annat hur några kompisar till mig, på väg hem från puben, tog ett hyrsläp från en mack och hakade på en parkerad bil i närheten. Ingen större fara skedd i mina ögon. Dessutom räcker det med tanken på hur bilägarens min såg ut, när han hade brått till jobbet dagen efter och fann ett släp på bilen, för att få mig att börja le.

Via Videofeber hittade jag detta klipp, med den irriterande djävulen. Vissa är riktigt underhållande medan andra bara gör mig irriterad, men det är väl det som är meningen antar jag.

Hans bil är dock toksöt. Och säkert galet praktisk vid fickparkering.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det var ju jätteroligt. nästan så man funderar på att göra osloborna ett spratt. kanske det med bajsen. :J

myrkyr sa...

FK - Finns fler bus på YouTube men jag tyckte denna var roligast. Min personliga favorit är nog ändå bilkön. Den ska jag testa ngn gång. Ska bara montera högtalare först så mitt ondskefulla skratt kan höras. Och ja, skaffa en bil oxå kanske.

Visbollen sa...

har ett bustips också. något som är galet kul är att sätta fast en övningskörningsskylt på en polisbil :) fantastiskt kul att se farbror haffa åka iväg med denna skylt på bakluckan :D tro mig jag vet ;D

myrkyr sa...

V - Uttrycket "fabror haffa" var nästan roligare än buset. Men bara nästan.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase