Pages

onsdag 27 december 2006

Julens läsning

Istället för att plugga har jag bland annat läst. Passande nog Grishams Julfritt om ett amerikanskt par som efter några om och men väljer en julfri jul och istället tänker lägga pengarna på kryssning, vilket får hela bekantskapskretsen och främst grannarna att se rött.

Och den börjar så bra så bra och så roligt och får mig att vara helt tacksam över att inte vara född i överkonsumerande staterna. Men slutet var alls inte passande för min smak. Eller den slutade inte som jag ville, är väl närmare sanningen. Synd.

Så vad göra? Betyder att jag måste läsa minst en bok till innan jag tar tag i pluggandet. En bra.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase