Pages

onsdag 3 januari 2007

Just nu

Detta är jag. Tolka hur jag mår som du vill.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj nu har även jag skaffat mig en blogg. pingvinkvinnan.blogspot.com Hur ska detta sluta? ;)

myrkyr sa...

R - Kommer ju bli hur bra som helst! :-) Fast du borde ändra så även folk utan blogger kan kommentera - om du nu vill ha kommentarer vill säga... Ska lägga till dig i dagarna oxå. *kram*

Anonym sa...

Hoppsan, jag hade ingen aning om det. jag ska fixa det genast! tack för att du påminde mig, kära bloggexpert!

myrkyr sa...

R - Så lite så! Hojta bara om det är fler frågetecken.

Visbollen sa...

Jag tolkar det som att du har pimplat alltför mycket rödvin under nyåret och trots detta har ett starkt sug efter att sticka men detta sätter din sega baksmälla stopp för. Gott nytt år på dig förresten! :)

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase