Pages

torsdag 8 mars 2007

Så klart

Bara dumt av mig att inbilla mig att virusskyddet skulle funka. Antagligen har de trojanska pållarna snackat sig samman och tagit över hela systemet eller nåt. Oavsett bakomliggande orsak så vägrar programmet fungera och krånglar till allt. Och nej, det går inte att avinstallera och det går inte att starta datorn i felsäkert läge så livet är härligt och kvittrandes kommer jag behöva ominstallera hela fucking datorn i dagarna. Igen.

Under tiden sitter jag skrattandes helt utan virusskydd och visualiserar alla trojanska hästar med sitt släptåg av maskar och bakdörrar som fullständigt invaderar min stackars dator i detta nu. Tack Nordea* typ. Och kul idé det där med att support finns men kostar ett helt gäng med förmögenheter.


* Var ett erbjudande från dem att som kund fick man gratis virusskydd i ett år. Sista gången (nåja) som jag går på att gratis är gott.

0 kommentarer:

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase